ŠKOLENIE S ALEXANDROU KUČEROVOU

01.04.2019 00:00

Tento víkend sme sa s Delwinom zúčastnili barrelovej kliniky so Saškou Kučerovou (AK Performance Horses), ktorá už niekoľko rokov trénuje a preteká kone v zahraničí. Prišli sme už v piatok poobede, tak som vzala Delwina opohybovať na normálny povrch. Už vtedy som z neho mala skvelý pocit. Tréning začal v sobotu o 10, kde sme začali so základnými drezúrnymi cvikmi, ktoré by mal kôň ovládať skôr, než sa dostane medzi barrely. Musím povedať, že Delwin má tieto veci ako-tak zvládnuté, tak sme mohli trénovať to, čo nám ide menej. Potom sme si vysvetlili techniku v kroku a kluse. Keď prišiel čas na obed išla som odsedlať Delwina s tým, že ho poobede vezmeme ešte trochu v cvale. Nesklamal, hoci to nie je kôň, ktorý dáva zadarmo, skôr sa snažil dostať z nátlakovej situácie. Cieľom našej práce bolo, aby sme ho aj v tlaku dokázali udržať v pohode. Večer sme si priateľsky ako partia posedeli a porozprávali sme sa. V nedeľu sme začali s opakovaním drezúry a zvyšovaním jej náročnosti a presnosti. Medzi sudy sme išli už v živšiom tempe. V nedeľu poobede sme si dali medzi sebou priateľský závod, v ktorom sme sa podľa mňa všetci zabavili. Delwin to odbehol ako profík a hoci mi v druhej jazde vypadol strmeň, odjazdil to za mňa.

Tento víkend hodnotím ako superprínosový a teším sa, keď sa Saška opäť vráti na Slovensko. Hoci naše jazdy neboli vôbec čisté, ani perfektné, pre mňa je hlavné to, že sme si to obaja užili a tým splnili zámer tréningu. Ďakujem ti, Saška.

Nasťa

Zpět

Kontakt

Teoretická škola jezdectví
Český Krumlov

© 2022 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode