PŘÁTELSTVÍ

23.11.2021 20:53

- PŘÁTELSTVÍ-
U koní je vše snadnější, když na nic nejste sami. Když máte kolem sebe člověka, kterému se můžete svěřit a který vám pomůže vždy a se vším. Sdílíte společně pěkné chvíle, i nezdary. Fotíte se a jezdíte společně na vyjížďky, trénujete se na jízdárně a prožíváte společně i nekoňský svět. Řešíte školu, kluky, večer hrajete hry a smějete se spolu úplným blbostem. Někdo je ale raději sám. Někdo je prostě samotář. A upřímně podle mého názoru, každý kůň by se měl časem naučit jezdit sám. Ať už ven, nebo na jízdárnu. A to i jezdec. Ale to je zase jiné téma a na sebevědomí a ježdění o samotě napíšu článek jindy.
Já jsem nikdy tedy štěstí na úplně nejlepší kamarádku neměla, mám spousty přátel, ale nikdo nikdy nebyl úplně ten nej, kterému bych se svěřovala úplně se vším. Nejsem člověk, co věří hned každému, hodně krát jsem se v lidech spletla, nebo jsme se nepohodli na názoru. Vždy ale myslím pozitivně, nejsem ani naštvaná, nebo zklamaná, že někoho takového nemám. A ani takové přátelství nikomu nezávidím. Já jsem si docela dlouho užívala ten klid, kdy jsem jen já a kůň jela ven, nic jsem neřešila a byla to pohoda. A musím říct, že já tady měla vždy místo kamarádky svou ségru s kterou jsme opravdu zažily úplně mazec situace, kdy jsme jako malý děti jezdily bez sedel a uzdeček, nebo jsme se učily poprvé cválat. Ale bohužel i ty horší, kdy jsme zažily dvě koliky. Chci se zeptat vás. Máte nejlepší kamarádku? Jak dlouho se spolu bavíte? Kde jste se potkaly a měly jste nějaké neshody? Nebo jste raději samotáři? Jezdíte spolu na nějaké akce?
(Článek trošku z lehčího soudku, ale taková témata mě baví)

Zpět

Kontakt

Teoretická škola jezdectví
Český Krumlov

© 2022 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode