Osudový kůň

15.08.2018 02:01

│Koňopisálek

Osudový kůň je pro mnohé lidi jejich první kůň či ten, se kterým si udělali první pořádný vztah. Nevím, zda jsem osudového koně potkala. Můj první kůň Don byl opravdu úžasný, naučil mě toho strašně moc, ale naše cesty se bohužel rozdělili a to pak člověk musí udělat to dobré pro koně. Byl on můj osudový kůň? Nevím, nedokázala jsem to poznat. Někdy to člověk vycítí hned, někdy až po několika letech. Dle mého často lidi mění pojem “láska na první pohled“ a “ můj osudový kůň“. Osudový kůň je u mě ten, který se vám zapsal do srdce, nikdy na něj nezapomenete a často na něj vzpomínáte. Mám to u každého koně, o kterého jsem se delší dobu starala, každý mi něco dal, něco nového naučil. Člověk by to měl poznat, až ho najde. Nebo ne? Je ten kůň opravdu můj osudový? Jezdím za ním za jakéhokoli počasí, v jakoukoli dobu a v jakoukoli příležitost. Je to opravdu on? Nebo si jen něco namlouvám … ?

│Caroliness&Malibu


V mém životě jsem si myslela o pár koních, že jsou moji “osudoví”, ale pravý význam těchto slov jsem poznala až se svojí vlastní kobylou. Ráda bych řekla, že mě zaujala hned na první pohled na inzerát, ale to bohužel pravdou není. Já jsem ji nechtěla a jela jsem se na ni podívat v podstatě jen kvůli mamce, která na mě naléhala, že se mi bude určitě líbit. (za což jí teď zpětně hrozně děkuju). Protože teprve až tehdy, kdy jsem Malibu viděla osobně, jsem věděla, že tohle je můj osudový kůň. Jakmile jsem viděla její hlavu koukající z boxu, věděla jsem, že budu celý život litovat, jestli si ji nevezmu. Neváhala jsem, koupila jsem ji hned, zkrátka už na první pohled jsem věděla, že je to kobyla přesně pro mě. A i když to mnohdy není vůbec lehké, nedovedu si dnes představit, mít jiného koně, ona je mojí součástí, je členem rodiny, pro kterého bych i dýchala, zkrátka ona se mi stala mým osudovým koněm, který mi navždy změnil život. 

│YFC Sorell


Osudový kôň. Niektorí naňho veria, iní nie. Ja áno. Osudového koňa vnímam ako koňa, ktorý v mojom živote zanechal nezabudnuteľnú stopu. Mojím osudovým koňom je práve Forest, kôň, ktorý ma toho či už v jazdeckom, alebo normálnom živote naučil najviac. Stretla a jazdila som už veľa koní, ale s ním je to vždy svojím spôsobom iné, špeciálne, niečo, čo s iným koňom, dokonca ani s tým vlastným nezažijem. Môžme sa nevidieť aj pol roka, vždy to bude mať to svoje čaro. Je to kôň, za ktorého by som dala aj svoj život, lebo on mi dal zmysel žiť. Once in a lifetime horse

A co vy? Byl pro vás nějaký kůň tím osudovým? A jak to poznáte?

 

Zpět

Kontakt

Teoretická škola jezdectví
Český Krumlov

© 2022 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode