Můj kůň mě neposlouchá.

06.10.2018 01:35

Každému z nás se již někdy stalo, že kůň pod sedlem nereagoval tak, jak by měl. Velmi často máme tendenci svádět to na koně. Ale jako první bychom měli přemýšlet o sobě, zda děláme vše správně a zda děláme vše pro to, abychom problém odstranili. Měli bychom se sami sebe ptát: Působím tak, jak bych měl? Nedávám koni protichůdné pomůcky? Nedávám je moc silné či slabé? Nesnažím se tak moc, že tuhnu? Vím vůbec, jak daný cvik správně provést? Pokud ne, mám trenéra, který mi pomůže? Pokud nemám, dělám vše pro to, abych našel někoho, kdo mi poradí?

Až když si odpovíme na všechny tyto otázky a zjistíme, že problém není v nás, můžeme se ptát na koně. Je uvolněný tak, jak by měl být? Je správně nasedlaný? Sedí mu vůbec vybavení? Nebolí ho něco? Není pro něj cvik moc těžký? Neměli bychom se vrátit na začátek a začít jinak?

Málokdy nás kůň neposlouchá, protože by si vymýšlel. Samozřejmě, stává se to, ale ve většině případů musíme hledat příčinu jinde.

Smilling Lussie

 

Zpět

Kontakt

Teoretická škola jezdectví
Český Krumlov

© 2022 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode